haii!!

hello mr blog..i'm back!! hakhak..



aku balik ujung minggu..tp esok dah nak kene balik senai balik..sbb ade replacement class.. replace utk raye tuh!! hahaha.. yer arr..balik raye beb..sape tak nak.. hakhak.. so, kami sume dpt cuti smp 9/11.. erk..raye ke bape tuh ek??



erm.. tekejut btol saye masa berbuke td.. my beloved mom nak operate tangan diye ari isnin ni.. ish.. sbb tgn diye kenape ntah.. actually dah 5 thn dah mak asik kebas tangan je.. tp diye ingat psl salah urat ke..lagipun pi klinik takde mende pun?? ish!! skali pi check kat hospital pakai semalam, rupenye... aiyakk kene operate plak.. harap2 tangan mak baik lepas ni.. so, kepada sume.. kalau rase2 ade sakit teruk tu, pegi la check terus kat hospital pakar.. jgn tangguh2..nnt melarat..tangan mak aku ni kalo lamat skek je..tak tau la.. ish.. mintak dijauhkan..



takziah utk nor baayah che darus a.k.a nor(member dca,uitm) sbb mak diye baru je meninggal ari 9/10 aritu.. ari ape ek??isnin rasenye.. ish..tekejut aku.. nak buat camne..ajal maut di tgn Allah.. harap2 ko tabah ek nor.. yg pergi biarkan pergi.. yg hidup ni perlu teruskan hidup. tak smpt aku nak jumpe mak ko..



n aku still sedih tgk ape yg terjadik kat pakistan.. (gempa bumi tu..) tiap kali baca paper kat hostel tu n tgk tv psl gempa bumi tu,ish..tatau la nak ckp ape.. sedih woo..



erm..k arr.. nak wat koje skek.. nnt kite sambung eh mr blog... pai..

Comments

Popular Posts