3 days..

1 ari jek aku nak pi kelas balik!.. erk!! cuak pun ade.. sume2 ade la dlm ati aku.. heheheh..



aku tny gak kat hanim camne asrama diye.. no radio, no locker, no no no...



katil ade la ek.. iron n cerek ade..takpe.. bende2 tu ade takpe.. iron bley iron baju.. n cerek bley masak maggie..(erk..maggie??? lame tak makan maggie..hahahah)



erm..esok koje pagi... then, balik koje nak kene shopping beli brg2 nak perlu dibawa.. nak dok asrama la katekan...



then jumaat kene kuar awal.. kat senai mesti jammed!! i hate that.. ish..pening kepala eden.. (tetibe teringat zaman2 praktikal.. slalu jammed kat federal highway...)



huh.. letih btol aku..arini kene ngajar dak baru.. n congrats guardian..!! u've got new supervisor.. n guess what!!



AKU GADO NGAN CUSTOMER LAGIKK!! STUPID!! I HATE THAT WORD.. "GADO" .. or should i call it "fighting??" nope.. tak sesuai..erm.. just.. MISUNDERSTANDING..correct?? ah!! belasah je la..yg penting muke aku pun dah merah tahan marah lagi.. heh!! just because of credit card..!! ape.. ko ingat aku nak sgt ke credit card ko tuh?? aku nak cari "trace number" jek!! heh!! laki ko tuh name "dato'" ke ape ke ape aku pedulik? aku dah terangkan dah ape problem nye.. dato' ke mintak diskaun?? heh!! takde maknenyer.. nonsense!



ok!! stop!! budus arr kalu pk bende tuh.. baik aku tido.. or layan lagu.. sambil ym.. hahahah... gud nite..

Comments

Popular Posts