mawi menang??

demam af dah abis.. kalo ade pung maybe demam berperang antara fanatik2 diorg..(termasuk la aku..even aku ni bukan fanatik sgt..)



dah rezeki org johor menang.. heh! smlm n tadi masa on the way nak pi mersing n balik skudai, aku lalu kat simpang felda taib andak tu.. pergh!! banner mawi besar tuh.. hahhaha..

n time balik td, bnyk btol kereta nak menghala ke kulai.. nak tgk kat skrin besar ye org2 felda?? hehehe.. sokongan beb.. mesti mercun mawi menang dah meletup kat kulai sane.. hahaha...



apepun, diorg nye performance ok aa.. paling best amylea.. yg lain2 ok gak.. cam mawi tu, aku rs ok je performance diye.. ade peningkatan arr.. felix key tak smp.. marsha lupe lirik.. tp persembahan marsha (lagu "manusia") ok aa..



diorg ni kalah ke ape ke, adiah ttp grand.. tak gitu?? hakhak.. bnyk sponsor tuh..



lega aku af dah abis.. skang ni nak abiskan tgk cite "kay tagal" n "it might be you" je.. ish.. lambat btol nak abis..



papepun farah ttp best.. "bReEp BreEp...!!!~"



dah dah.. meh layan cite plak lepas nih...

Comments

Popular Posts