hoho..

lamenyer tak membebel kat sini..huhuhu..



sowi arr geng.. aku maleh nak update aa.. bz bz.. huhuhu



keh! aritu aku balik kg.. syok woo.. ade doyan,manggis, rambutan (walaupun diye still malu2 nak kuar..erkk!! blom masak aa sebenarnyerh..) puas aku makan manggis.. eheh.. nak?? meh aa dtg sini.. hakhak..



kali ni aku balik ngan abah,mak,kak ida.. hakhak.. tp balik ari jerk..ampesh tol..



aku tak sempat nak pi kebun amik buah. sbb pakcu n makcu ajak pi bandar cari kain.. heh!! segamat.. kedai kain yg paling femes n glemer tak lain tak bukan "JEKEL".. smp makcik2 kelate pun dtg cari kain kat sini..(pastu buat bisnes kat sane..elleh.. cam aku tatau plak.. heheh..) pastu org johor pi cari kain yg lawa2 kat sane.. (satu m'sia gak..) poyo jek..



mintak mahap la ye.. tp itu hakikat.. n tak terkecuali, makcik2 kat johor ni pun pi kelantan cari kain yg murah2 n jual kat sini dgn harga yg 2/3 kali ganda mahalnye.. heh! aku tau aa.. sbb kat umah aku ni ade.. huhuhuhu... mcm aku tatau je.. hehehheh..



n lepas asar kami pong bertolak balik ke jb.. sampai kat Tenang, aku teringat plak masa aku balik segamat last 2 weeks (balik dgn mak,kak ida,kak feeza).. aku kene tahan polis!!!pergh! poyo tol la pakcik pulis tuh.. ingat aku nih budak2 yg tak berlesen ke bwk kete.. lesen P aku dah abis aa.. skang ni lesen btol maa.. aiyak.. peliks btol.. dlm bnyk2 kete tu, aku je yg kene tahan.. poyo nye pakcik pulis.. eh! silap aa.. bukan pulis.. tp JPJ.. poyo..



erk.. ari nih besday makdi!!



epi besday to u...
epi besday to u..
epi besday ti makdi..
epi besday to u...


heheheh.. dah bertambah umur makdi ekk.. hakhak..



ops!! besday abah dah dekat!! kene cari adiah!! nak beli ape ehh kasi abah?? any idea??

Comments

Popular Posts