bosan!!

tetibe jek rs cam bosan yg amat..



knape ntah??



jom jenjalan??



keje pun mcm makin boring je..



jom benti keje??



tp tak bley..mcm syg aa plak nak berenti..br pandai buat keje kat situ.. lagipung kalu berenti, nak keje mane??aiyak.. ape cite nih?? ish..



td that stupid scanner buat hal.. rs cam nak campak je.. ape taknye.. aku dah scan brg bnyk gile. pastu pi rehat, si comel sambung plak. balik dr rehat je nmpk comel tgh terkial2 nak buat receiving.. rupanye scanner buat hal lagi..!! penat aku scan.. dah la 94 kotak!!! ish..geram giler.. call IT. diorg kate tak leh buat ape dah.. so, t'paksa guna cara manual. ish.. sakit2 pinggang aku scan.. pastu tetibe kene jugak guna manual.. budus!!



and kesian kat comel. dia terpaksa buat keje sowang2.. ingat nak "OT" td. tp miss tan takde tak berani nak OT. heh! cian kat ko erk comel.. takpe.. memandangkan ko "comel", ko mesti bley buat.. heheh.. lex ek..



hish.. cam bosan yg amat! fatah (cousin aku) nak kawin 5&6 ogos nih.. syoknye..!! dah la buat kat mersing.. sume makcik2 n pakcik aku dok kat satu hotel.. abis la penuh hotel tuh.. hakhak.. makcik n pakcik aku je dah ade 8. termasuk mak aku 9. atok2 sedara lagik.. tokcu aku pun pegi gak.. atok n bibik.. cucu2 diye lagi.. hahaha.. and this is the time..!! jumpe cousin aku yg gilers..! hakhak.. besh besh.. and aku dpt tukar cuti.. huhuhu..



k la.. pai..



currently listening "cinta tak berganti-ct nurhaliza"

Comments

Popular Posts