ye ye...

ho yeah..!! esk cuti..!!



and esok nak balik segamat..!! musim doyan.. hahahaha... balik umah balik ari khamis.. hahaha lagik..



adoi.. penin la saya dok dlm kete lusa.. sure angkut doyan bawak balik pny.. heh! penin penin..



adakah saya suke makan doyan??



sebenarnye tak bape suke.. kalo skali skala nak mkn tu ok aa.. tp durian segamat bley tahan sedap aa..



saya cuma tak ske aroma durian bile terperap dlm kete.. kepala saya akan penin.. dizzy.. huhuhu.. dah la saya yg drive nnt..



ye arr.. abah tak ikut balik ma.. saya,mak,kak ida n k.feeza jer yg ikut balik.. highway sure kak ida yg bwk.. n jalan kampung, saya la yg jd mangsa. huhuhu..



seminggu miss tan tak koje.. hooray!!! berpesta la kami... dah 3 ari dah diye cuti.. jumaat pun masuk ptg.. hahahaha.. manyak silonok..!!



k arr.. wa manyak penat.. mau titon..


erk! bley titon ker nnt?? ish.. sure mata tak mau lelap punye.. then sure saya layan diari akademi.. kol 11.30-12.30mlm..



and guess what?



my tongue dah ok skek!! yahoo! erk.. silap aa.. alhamdulillah..



k arr.. pai..

Comments

Popular Posts