happy besday wani n siti..

hari ni, 762005, besday cik siti amnah yg ade kat kg halaman,kelantan.. hahahah..dan smlm besday adik saya,wani.. huh.. dah bertambah umur kawan saya n adik saya ni..



tak dpt aku nak kaco ko ekk siti.. cammane kite buat kat cik milah masa mlm besday diye dolu2.. masa esoknye start final.. huh.. siap main kejar2 keliling blok lagi.. tak dpt merasa buat kat ko..



teringat arr cammane aku knal ko.. hehehe.. poyo je.. tmpt yg tak best, yg slalu jadik port kite lepak tetiap mlm.. "meja bulat bwh tangga S3".. kwang3x.. time pindah asrama dr kolej cempaka ke seroja. hehehe.. poyo btol..



ko arr tekejut nama aku "syai".. "malu ker?." tu ayat first ko bile denga name aku.. yek arr.. kalu aku ckp name aku "ina", sure ramai yg name "ina". then aku decide nak guna name yg dak2 aim kasi kat aku.. hahahaha.. poyo jek..



huh! malas arr nak ingat balik.. tp bende2 ni sume sure melekat pny kat kepala aku.. sume bende2 bodo yg kite buat masa kat s.a. and especially bende2 best masa kat foyer s3 tuh.. hahahah..



*isk..gonna miss that time..

Comments

Popular Posts