ye ye...!!

ye ye.. dah balik..



ho yeah.. saya dah balik umah.. n tak sempat nak me'relax2 kan diri sbb smp umah kol 1 lebey.. masuk umah terus bersiap nak pi koje.. (malang btol aku nih takde cuti cam org lain cuti..uwaa..!!



makan pun tak sempat.sbb adik tak masak.. then, mak balik2 terus goreng nasi.. hik hik..tp tak smpt gak nak masak.. bwk bekal jek aa..utk mkn masa rehat nnt.



jeles btol tgk anak2 pakcu speaking.. heh.. tau aa br balik dr oversea.. uwaa! nyesalnye tak praktikkan english saya dulu. kalu tak, takde aa ckp tersembur2.. (erk..bocor rahsia..)kwang3x..



balkish n adlina(patutnye panggey ina, tp nnt same cam saya n k.lina plak..heh! last2 panggey je nana..pastu sume dah na,na,na.. harus..)speaking giler seh.. hak hak.. nyanyi pun lagu omputih.. isk.. teringat plak zaman kecik2 dolu.. mandi pun taktau ape.. siap bley tanye "apa itu mandi?" dlm sleng omputih..last2 kene biar tak mandi mlm tu..hahahhaa..poyo jek..



dah la tak dpt pi umah norli.. (kenduri kawin diye.) jelesnye dengar miss tan n wan cerita kate norli lawa giler lepas di make up kan.. uwaa!! tak dpt saya nak bergambar ngan norli.. *sob sob*






dah la arini time closing saya je kene buat sume..(sbb nak training utk next month punye supervisor..)



*erk.. supervisor?? huhuhuhu.. saya tak cerita ehh..??



begini.. saya telah di offer utk menjadi supervisor.. heh! menariks ke cerita tu?? penat aa.. bnyk mende nak pk beb.. aiyak.. dan dgn selambanye saya terima tanpa memikirkan baik buruk.. heh! sebenarnye dah lame sy di offer.. dan telah menjalani training selama 2 minggu..(eh.. btol kers??)



nape saya?? aiyak.. tu arr pasal.. saya pun tatau.. dan arini miss tan kasi saya borang supervisor utk diisi.. heh.. dan mula berkuat kuasa pada 18 jun 2005.. hah??? hang biaq btoi?? saya pun mcm tak percaya.. har har har..

ape jadik kalu sy dpt keje lain??



ape jadik kalu sy dpt sambung blaja??



ape jadik..ape jadik??sape bley jawab?



saya diperlukan utk mengisi kekosongan tu selepas salah seorg dr supervisor kami telah berhenti kerja.. dah kami kekurangan org atasan.. dan pd bulan 6 ini salah seorg dr org atasan akan cuti bersalin..huhuhu..dan kami telah kekurangan 2 org yg in charge.. then, terpaksa mengimport staff dr plentong yg bernama zuraidah a.k.a "comel"(comel kers?? *question marks* wawawa..)

k arr..malas nak cerita pjg2..hahahah..mari titon..



tata..

Comments

Popular Posts