.slamat ari pekerja.

.SELAMAT HARI PEKERJA a.k.a HAPPY LABOUR DAY.



hari ni sume yg dpt cuti akan dicutikan dgn cuti2 sakan dan berbelanja sakan setelah mendapat gaji yg sakan dan sakai..



(erk! ape akuh merepek nih??)

aku merepek bukan sbb ape pung.. sebabnyer aku penat and aku penat sbb tak dpt cuti n penat sbb bekerja di hari yg sgt ramai org setelah mereka mendpt gaji di hujung2 bulan tapi aku takdek gaji lagi sbb br bekerja..



*erk! merepek lagi ko ekk.. ampesh tol..



skang neih, aku berasa penat setelah mengalami short sbnyk 6.80 HENGGET yg aku tatau ke mane diye menghilangkan dirinya dan terpaksa aku gantikan dgn duit yg abah kasi belanja utk 2 minggu ni dan aku terpaksa mengalami kekeringan yg kontang dan kanting..



*ape??? 6.8 HENGGET?? bnyk tuh! mane pegi???????????



aku pun tak dpt menjawab soklan tuh.. sama ada duit baru aku terbagi 2 kali atau ape, aku pung tatau dan tak dapek eden nak nolong menjawab soklan bangang tuh.. sbb aku tgh bengang giler sbb aku takdek cuti utk next week utk balik segamat mengambil brg2 yg telah pakcik aku bwk balik dr overseas ke malaysia..



*SELAMAT KEMBALI KE MALAYSIA PAK CU!!!...



welcome home!! we miss u a lot! ngeh ngeh... nak makan cikelat !!! and snacks.. bwk balik tak keropok onion tu pakcu?? hehehe... tak sabonyer nak jmp pakcu,makcu,balkish and sape ntah name yg kecik tu sbb tak penah jmp.. eh! ke pernah ekk?? ina luper aaa.. *sengih*



k laaa.. cam nak titon.. ngantuks gilers.. esk keje pagi lagik... lagi best aa keje pagi sbb takde aa ramai sgt org walaupung sgt ramai sebenarnyer.. huhuhu...



pai tupai pai..

Comments

Popular Posts