pergh

first of all, saya nak ucap thanks bebanyak kat incik faiz sbb tolong saya cari lagu "lelaki idaman-melly goeslow"hahahha.. thanks bnyk2.. sy dah tak leh nak d/load lagu arr.. apsal ntah.. ish.. len kali bley d/load kan lagu lagi ekk.. hahaha..




peh..saya ingat bile shift ngan k.sandra, ade la saya geng nak rehat.. rope2nye, diye rehat ngan husband diye.. uwaa..! cian saya dah bape ari rehat sowang.. dan keadaan ini akan berpanjangan sampai hujung minggu nih. aiyak.. betapa bosannye..



arini time rehat saya makan laksa penang yg tak sedap tu.. eh..bukan tak sedap. tp "kurang sedap." heh.. makan sambil tgk cite thailand kat tv3 tu.. ape ntah name diye.. lupe ar.. name pelakon diye tau arr.. cite noi,pia ngan yen.. hahaha..



skali tetibe nmpk muke bebudak yg sgt sy kenali..ade la dlm 4 org.. 2 laki,2 pompuan. rope2nye tu sume dak skola saya.. hahahha.. diorg pun join la ngan sy.. hik hik..



ape yg pasti, kalu ade dayah, mesti ade khairil.. kwang3x.. mesti arr beb. huhuhu..



dah lame gile tak jumpe si zarith.. sejak lepas skola kot.. hik hik.. kamal ngan khairil ade jumpe masa raya aritu. kamal join konvoi, khairil jumpe kat jusco.. huhuhu..



kecoh gile meja kami. tambah plak mat dtg. hahahha.. mane ntah dak mat tu koje skang.. tak nmpk dah btg idung diye kat mcd tu..



hoh.. k arr.. saya penat + letih + ngantuk = tido



bile penat dah + ngan letih ape jadik ek?? huhuh..



pai..

Comments

Popular Posts