.ye ye!.

.ho yeah!.



at last!! dah kurang la wishlist aku tuh.. hik hik.. dah jmp atok!! silonoknye! aku ingat kami jek balik.. tgk2 ade mak ndak n mak ude.. syok kalo diorg ade.. cousin2 aku yg giler + sewel pun balik.. si suwai n oshin.. hik hik.. (sowi arr.. sbb aku rasa kowang tuh mmg giler). yg siti tak balik plak..(anak mak ndak). heh!



smlm masa on the way nak balik segamat tu, masa kat yong peng (dan2 jek kuar dr highway masuk jalan lame, kat traffic light) ade accident. nyaris2 nak kene kereta kami.. ish.. kalo tak, tatau le ape jadik.. alhamdulillah...

cammane ntah bley jadik.. terkejut aku.. betul2 sebelah kereta kitaorg.. rasanye kereta kancil merah tu tayar pecah. tak leh nak control.(traffic tgh merah time tu. kereta tu dr arah bertentangan.) tetibe jek tgk kete tu cam tak leh nak handle. sih.. aku tak pasan memule. tetibe jek denga kakak aku menjerit. aku tgk2 kereta tu dah menyenget jek nak pi kat kitaorg. pastu ade lori langgar terus diye terberenti.. huish.. kalo tak... "GeBusHhH....!!" kene kete kami.. cuak! hish.. alhamdulillah..

* uik.. dah balik?? nyemak jek balik umah.. wekkk...


* heh! tu ske hati aku lerr.. hang nyebok pesal??



k la.. nak sambung tgk anugerah bintang popular.. hik hik..



pai..

Comments

Popular Posts