.penat.

.penatnyerrr.



arini keje pagi. kol 9 lebih dah gerak.. k. feeza anto. sbb lesen aku abah amik. nak pi re-new.. hehehe.. dah dpt balik dah.. hik hik.. first time aku keje pagi. kene masuk ikut pintu jusco tu. tinggalkan ic, tuko ngan tenant card. takde kad tu, tak leh masuk. peh.. ampesh tol. terpaksa aku tinggalkan i.c buroks aku tuh kat makcik guard tuh..



nyampreng...nyampreng.. nyamprong.. medai medai...



*oits!! ko jampi ape tuh??



ngeh ngeh.. tatau arr..sampai2 je depan kedai, wan ajak pi breakfast kat kantin. aku pun follow jek aa.. diye kate diye tunggu aku nak pi serapan sesame. tp aku lambat dtg.. yek arr.. dtg awal pun buat ape?? tercangak kat situ jek.. kkui kui..



kol 2 lebeh rehat.. wan ajak makan kat kedai Mak JAh kaat tmn u nih.. hehehe.. aku kebas lauk feberet aku.. ayam merah aa.. ape lagik!.. huhuhu.. pastu pi surau.. nak zohor.. pastu masuk keje balik.. uwaa! cenggitu arr rutin arian kerja aku kalu masuk pagi..



kol 6, tgh aku susun brg, tetibe nmpk muke seseorg yg aku cukup kenal. familiar sgt.. budak tuh dah tersengeh kat aku.. peh! kakak aku ropenyer! hihihi.. awalnyer dtg?? ropenyer mak aku kate aku kuar kol 6. pdhal kol 6.30. seb baik ade jusco.. bleh diye jenjalan sementara tunggu aku kuar.



tepat 6.30 aku kuar.. then pi La Boheme jap.. carik kan donuts utk kakak aku yg first.. (upah diye teman aku smlm..) ngeh ngeh.. ampesh.. smlm dah upah goreng pisang, nak donut plak lagik!..



pastu, balik aa.. ape lagik.. tgh on the way balik tu, kak ida kasitau yg makcik mai n the family nak dtg.. erk! aiyak.. malus nyers.. heheheh.. argh! dtg aaa.. takde hal pny.. huhuhu.. lame pun tak jmp diorg..



NOTES:Makcik Mai n Pakcik Din adalah kawan parents aku yg dah dianggap sbg saaudara.. (ye ker??? wat evah!) anak diye yg no. 2 sebaya aku.. blaja kat uitm shah alam jugak.. cam aku.. beza nya diye course lain n skang ni sambung degree. (uish.. malu akuh sbb tak sambung.. lantak aa..)



la ni diorg tak smp2 lagi n aku dah mengantuk gilers... perlu ke tunggu??



*tunggu aa kejapp.. pastu dah jmp, salam, pastu ko naik aa tido.. esk kan ke keje kol 8.30 sbb ade promotion... ish ish..



ha.. yer la.. huhuhu.. k laa.. nak tolong mak aku pape yg patut.. ngeh ngeh.. c yaa tomorrow..



pai tupai pai..

Comments

Popular Posts