.ho ho.

.3 days to go.



erk! 3 ari lagi aku kene prepare nak pi shah alam.. ampesh tol la uitm nih.. ade ke raptai buat awal seminggu.. tak pasal aku kene lepak sane tros. peh! nak dok umah sape ntah?? merempat aa jawabnye.. seb baik la sedara ramai kat sane.. ngeh ngeh.. besh!


dah janji ngan makdi nak pi umah cu sarina kat selayang.. makdi nak amik cuti tuh.. nak teman aku pi umah cu.. best aa mak di ni.. sporting giler.. hehehe.. sanggup tu.. aku cuma tanye cammane nak pi umah cu naik bas jek.. diye kate diye nak amik cuti. nak bwk aku.. hik hik.. syok nyers! diye kate kat opis tak bnyk keje.. heh! kalo bnyk keje, takde aa ari2 aku main game ngan diye.. hik hik.. lawan literati tu.. tp makdi mmg terror la.. tak leh aa nak lawan.. english kite nih dah la terror cam pa'eng. huhuhu.



peh! brg2 tak packing lagik nih! ish.. bape bnyk brg nak bwk? mati aku. dah la naik bas..! stok seminggu tu! terkedek2 la aku ngan beg. mak abah dah la dtg dan2 jek ari convo tuh! (16 april). klu tak, bleh tumpang brg.. tak yah bwk brg konco.. ni utk keselamatan negara, bangsa dan agama and especially myself, baik aku bwk brg2 tu sendiri.. nnt kang ade je yg lupe.. hik hik..



aiyak.. yuran,saman sume dah byr.. document dah ready..(kene double+triple+more n more check!) make sure u bring everything,ok??? kot2 buang tebiat ker nak pi carik keje kat kl tu.. hik hik..


the most important thing, is bawak all the document for convo rite?? stickers, invitation cards,all the forms(borang kaji selidik - checked!)... shoes! don't forget that!*baju oit! jgn luper!! aiyak..hadoi! penin kepala aku..!


aku nak confirmkan ngan acik lagi.. nak tumpang brg.. hik hik.. ye arr..umah diye paling dekat ngan uitm tuh.. taruk brg kat umah diye arr..pe lagik! ek acik ek.. hhehehe.. *wink*



erm.. ahad lepas raptai, lepak ngan budak2 kat kolej..(sewa tuh! ampesh!) takut gak nak tido situ klu takde org.. hehehe.. confirm dah ngan lini,milah,aped.. kot2 ade lagi.. reramai br besh skek.. ye arr.. kampus kosong maa.. dah la kene dok kat kolej meranti.. seroja tutup maa.. renovate! (dulu2 tak moh renovate..time aku nak convo br nak renovate..ampesh!)peh! silap2 aku tumpang umah sesape ni kang.. ish..

hurm.. ari senin nak pi selayang..isnin mlm selasa nak tido mane? ish.. penin.. tido umah makdi la..(kalo diye offer la..hehehe). pastu? tido mane? umah incik adawiah ker? ke umah maktam? ampang tuh.. ish.. *penin lagik*


takpe aa.. mintak khidmat nasihat masyarakat la.. ish.. mak! mummy!!! (oit!ape jadah panggil mummy?? cukup2 la zaman kicik2 dulu panggil mummy..ish)tolong! kasi idea!!! aiyakk..



-papai-

Comments

Popular Posts